Πλήθος σημαντικών αλλαγών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εισηγείται η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Σε πρόταση 100 σελίδων που δημοσιοποίησε η Επιτροπή, με πρόεδρο τον πανεπιστημιακό Κώστα Γαβρόγλου, στα πλαίσια του διαλόγου για την Παιδεία, περιλαμβάνεται εισήγηση για σειρά αλλαγών, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους το 2022.
Η Έκθεση αναλύει τα προβλήματα που υπάρχουν στην εκπαίδευση και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις ενώ παρουσιάζει ένα χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους διαχωρίζοντας τις σε βραχυπρόθεσμες (Ιούνιος 2016- Νοέμβριος 2016), μεσοπρόθεσμες (Δεκέμβριος 2016 – Μάιος 2018) και μακροπρόθεσμες (Ιούνιος 2018 – Μάιος 2022).
Ανάμεσα στις προτεινόμενες αλλαγές, είναι η μείωση της ύλης των σχολικών εγχειριδίων, η αυτοαξιολόγηση των σχολείων, η αναμόρφωση της διδασκαλίας ξένων γλωσσών και καθιέρωση της πιστοποίησης της γλωσσομάθειας στο σχολείο, η επέκταση χρήσης νέων τεχνολογιών και πληροφορικής, η διαμόρφωση μέσα στο σχολείο χώρου ειδικά διαμορφωμένου για τα μαθήματα τέχνης, η εισαγωγή στο σχολικό πρόγραμμα και άλλων τεχνών, όπως θέατρο/οπτικοακουστική παιδεία, χορός, δημιουργική ανάγνωση, γραφή, η μετεκπαίδευση των εκπαιδευτικών, η αποδέσμευση του Λυκείου απο τις εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ ΤΕΙ, κα.
Θα ακολουθήσουν και άλλες προτάσεις για την πρόσβαση και για αλλαγές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Δείτε ολόκληρη την πρόταση της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής πατώντας ΕΔΩ
«Η δήθεν εξαγγελία του Πρωθυπουργού για μηδενική συμμετοχή των χαμηλοσυνταξιούχων, πρώην δικαιούχων του ΕΚΑΣ, στην…
Τη δυνατότητα να παραλάβουν τις πινακίδες των οχημάτων τους, που είχαν αφαιρεθεί από τη Δημοτική…
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 16/2/2024, ύστερα από αίτημα του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (Δ.Ο.Ε), συνάντηση…
Η παράταξη «Χαλάνδρι στο Φως», με επικεφαλής τον Χάρη Ρώμα, καταψήφισε τον Προϋπολογισμό του Δήμου…
Η παράταξη «Αγαπάμε το Χαλάνδρι», με επικεφαλής την Κρίστη Αγαπητού, στη διπλή συνεδρίαση του Δημοτικού…
Σε προηγούμενο άρθρο μας, σας είχαμε μιλήσει για την δεύτερη ανοιχτή διαβούλευση με θέμα το…