Tο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, ο Πειραιάς, από αυτή την ώρα άλλαξε χέρια και πέρασε στην ιδιοκτησία της κινεζικής COSCO πιστοποιώντας απολύτως την στροφή του ΣΥΡΙΖΑ σε πιο φιλελεύθερες πολιτικές.
Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με μια πολύ μεγάλη στροφή, και δεν είναι η μόνη, τέτοια που η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά» βάζει τέλος σε ένα σίριαλ που ξεκίνησε ουσιαστικά από το 2008 – επί Κώστα Καραμανλή. Ήταν τότε που επισπεύσθηκε ο διαγωνισμός λόγο του γεγονότος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και ο Αλέξης Τσίπρας τότε ήταν κυριολεκτικά στα κεραμίδια υπερασπιζόμενος, όπως έλεγε, τη δημόσια περιουσία.
Οι καιροί άλλαξαν και ο ΣΥΡΙΖΑ από αντιπολίτευση έγινε κυβέρνηση και ο κ. Τσίπρας πρωθυπουργός κι έπρεπε να τηρήσει την υπόσχεσή του, κυρίως, προς τον Κινέζο ομόλογό του, αλλά και στους δανειστές. Έτσι ο πρωθυπουργός πήρε την υπόθεση στα χέρια του και με τη βοήθεια του πρόεδρου του ΤΑΙΠΕΔ κ. Στέργιου Πιτσιόρλα έδωσαν τη λύση τότε που η κατάσταση είχε φτάσει σε οριακό σημείο. Ο πρωθυπουργός “πάτησε” πόδι και συνέβαλε στο να καμφθούν οι αντιδράσεις.
Τσίπρας: Η συμφωνία με την Cosco για τον ΟΛΠ θα καταστήσει τον «δρόμο του μεταξιού» συντομότερο
Κίνηση που θα καταστήσει τον «δρόμο του μεταξιού» συντομότερο χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας την υπογραφή της συμφωνίας του ΤΑΙΠΕΔ με την Cosco, για τον ΟΛΠ.
Η Ελλάδα εισέρχεται σε μια νέα φάση, όπου η έμφαση δίνεται στην ανασυγκρότηση και την ανάκαμψη της οικονομίας, είπε ο κ. Τσίπρας και σημείωσε ότι η επένδυση αυτή θα αποτελέσει αφετηρία για την προσέλκυση και άλλων επενδύσεων.
Ο πρωθυπουργός ανέφερε, επίσης, ότι μέλημα της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση των εργασιακών σχέσεων και της προστασίας του περιβάλλοντος.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ομίλου της Cosco, Xu Lirong, ανέφερε ότι ο όμιλος αποδίδει μεγάλη σημασία στην τιμή που έκανε η κυβέρνηση, ορίζοντας η υπογραφή της συμφωνίας να γίνει στο Μέγαρο Μαξίμου.
Και ο Θοδωρής Δρίτσας κατάλαβε ότι το λιμάνι πουλήθηκε
Η πώληση του λιμανιού θεωρούνταν μέχρι πρότινος “κόκκινη γραμμή” για τον ΣΥΡΙΖΑ – που και αυτή έγινε ροζ- ωστόσο λόγω των πιέσεων και των απαιτήσεων των δανειστών η κυβέρνηση Τσίπρα έκανε στροφή 180 μοιρών, με τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσα να το φυσά και να μην κρυώνει αφού ήταν απολύτως αντίθετος με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού.
Ο κ. Δρίτσας σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι και την τελευταία στιγμή έβαζε εμπόδια στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και βρισκόταν σε συνεχή αντιπαράθεση με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιο Πιτσιόρλα.
Μετά όμως από προσωπική παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα κάμφθηκαν οι αντιδράσεις του. Το τι θα κάνει μετά από όσα συνέβησαν είναι δική του υπόθεση. Το βέβαιο είναι ότι η θέση του είναι πολύ δύσκολη. Είδομεν…
Ο Δήμος Αθηναίων, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία στις μαθήτριες και τους μαθητές να απολαύσουν…
Μια καταιγίδα οργής της ακροδεξιάς άναψε σε όλη την Ευρώπη το βράδυ της Παρασκευής, αφού…
Η Χαμάς και δύο ακόμη παλαιστινιακές οργανώσεις (ο Ισλαμικός Τζιχάντ και το Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση…
«Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας φέτος ξέχασε τους χαμηλοσυνταξιούχους. Μάταια περίμεναν στα ΑΤΜ έστω και…
Μία από τις πιο μεγάλες απορίες μου, που δεν μπορώ να απαντήσω, είναι ότι ενώ…
Η δημοτική παράταξη «Αλλάζουμε την Αγία Παρασκευή», του δημάρχου Γιάννη Μυλωνάκη, με σχετική ανακοίνωση ξεκαθαρίζει…