Σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τον Δήμο είναι πλέον οι Πειραιώτες, αφού μέσα από την εφαρμογή #pireapp και τον πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 15510 μπορούν να επικοινωνούν απευθείας, καταγράφοντας τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους.
Κατά την πιλοτική εφαρμογή της καινοτόμου αυτής εφαρμογής, έχουν ενταχθεί οι Διευθύνσεις Πρασίνου, Καθαριότητας και Οδοποιίας του Δήμου. Έτσι, με την αποστολή μίας φωτογραφίας μέσω κινητού τηλεφώνου, ή με ένα τηλεφώνημα, ο κάθε δημότης μπορεί να απευθυνθεί στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου για να ενημερώσει για μία λακκούβα, ένα δέντρο που έχει πέσει, σκουπίδια που δεν μαζεύτηκαν εγκαίρως κλπ. Αντίστοιχα, θα ενημερωθεί για την επίλυση του προβλήματος ή στο χειρότερο σενάριο για τους λόγους αδυναμίας επίλυσης.
Την παρουσίαση της εφαρμογής ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Πέτρος Κόκκαλης και Πληροφορικής και Επικοινωνίας Ανδρέας Βεντούρης.
Αλλάζει το σύστημα με το νυχτερινό ρεύμα και από 1η Φεβρουαρίου 2025 θα ισχύουν νέες…
Για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και τις επερχόμενες προκλήσεις,…
Την επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας καταδίκασε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, τονίζοντας…
Το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων επισκέφθηκε το πρωί του Σαββάτου 21 Δεκεμβρίου αντιπροσωπεία της περιφερειακής παράταξης…
Στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2025, ο Πρωθυπουργός παρουσίασε το μεγάλο αφήγημα της ΝΔ…
Χθες, την ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, την πιο μικρή μέρα του χρόνου με το μεγαλύτερο…