Δημ. Συνεργασία Εκπ/κών: Ο κύριος Φίλης κάνει εθνικό διάλογο για την Παιδεία με πρόθυμους «συγγενείς» και φίλους!!

0

Ο Υπουργός Παιδείας και “βοσκήσιμων γαιών” Νικόλαος Φίλης, συνεχίζοντας την προσφιλή του τακτική να νομίζει πως μπορεί ακόμα να ταΐζει “σανό” την κοινωνία, παριστάνει πως συζητά για την εκπαίδευση με στόχο να δώσει λύσεις στα προβλήματά της!

Η προσπάθειά του αυτή όμως είναι τόσο χονδροειδής και άκομψη, που και ο πλέον ανυποψίαστος αντιλαμβάνεται πως οι δήθεν συνομιλίες μεταξύ διαθέσιμων “συγγενών” και φίλων, οι οποίοι δεν εκφράζουν τίποτα περισσότερο από τις προσωπικές τους ιδιοτελείς προθέσεις, γίνονται απλά για να παρουσιαστεί στη συνέχεια πως οι προαποφασισμένες στρατηγικές και επιδιώξεις, διαμορφώθηκαν μετά από διάλογο.

Πρόσφατη προσπάθεια οφθαλμοφανούς κυβερνητικού τακτικισμού, αποτελεί η έκθεση της ομάδας REN (Reform Education Now) η οποία μάλιστα συμμετέχει στις διαδικασίες του διαλόγου!!

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι κρίσιμα:

  • Ποιοι αποτελούν την ομάδα των φοιτητών, οι οποίοι έχουν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση, ώστε καταθέτουν αναλυτικές προτάσεις (ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων, αξιολόγηση, συλλόγους γονέων, εποπτεία των νηπιαγωγείων από τους Δήμους κλπ) από το Νηπιαγωγείο μέχρι την Τριτοβάθμια; Για τι άλλο έχουν ενδιαφερθεί;
  • Γνωρίζονται οι συγκεκριμένοι με τον Υπουργό; Με μέλη της επιτροπής “σοφών”; Με μέλη άλλων θεσμικών φορέων;
  • Ιδεολογικά και πολιτικά έχουν σχέση με την Κυβέρνηση;
  • Οι προτάσεις που καταθέτουν τεκμηριώνονται επιστημονικά; Μήπως είναι απόψεις κάποιων που σχετίζονται με τον διάλογο;
  • Το Υπουργείο Παιδείας συμφωνεί με τις προτάσεις;
  • Αν άλλοι 7 φοιτητές καταθέσουν προτάσεις, θα συμμετέχουν και αυτοί στον εθνικό διάλογο;
  • Πόσες άλλες 7άδες φοιτητών θα δεχτεί ως συνομιλητές το Υπουργείο Παιδείας;

Δυστυχώς για την εκπαίδευση αλλά και για την ελληνική κοινωνία, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, μη έχοντας την πολιτική τόλμη να εισηγηθεί τις προτάσεις που έχει συμφωνήσει με την τρόικα, χρησιμοποιεί ως “όχημα”, πρόσωπα, σχήματα, συλλογικότητες προκειμένου να μετρήσει στη συνέχεια το πολιτικό κόστος και ανάλογα να πράξει.

Δυστυχώς, στην “παράλληλη” πραγματικότητα που ζουν κάποιοι, νομίζουν πως μπορούν να κυβερνούν με την αοριστία που είχαν ως αντιπολιτευόμενοι ή με τη “δημιουργική” ασάφεια που τόσο πρόβαλλαν κατά την διάρκεια της πρώτης διακυβέρνησης τους.

Δυστυχώς, οι “πρόθυμοι” ξεφυτρώνουν από το πουθενά για να προσφέρουν υπηρεσίες χωρίς να λογαριάζουν ότι όλοι τους έχουν πάρει χαμπάρι…

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δηλώνει σε κάθε κατεύθυνση, πως η Παιδεία είναι πολύ σοβαρό θέμα για να αφεθεί στα χέρια μαθητευόμενων μάγων, αυτόκλητων σωτήρων και κομματικών φίλων.

Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αφήσει στην άκρη κάθε σκέψη επιβολής προαποφασισμένων μέσω ενός προσχηματικού διαλόγου. Αν το ενδιαφέρον του είναι ειλικρινές, έχει τους τρόπους να αφουγκραστεί την κοινωνία και την εκπαίδευση, αν είναι προσχηματικό, τότε καλό θα είναι να γνωρίζει ότι ο διάλογος θα γίνει στους δρόμους…

Share.

Comments are closed.

WordPress Πρόσθετο Cookie από το Real Cookie Banner