Πρώτη συνεδρίαση Δ.Σ. Συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε «Ο Περικλής» για συγκρότηση σε σώμα

0

Η πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ του Συλλόγου για τη συγκρότηση του προεδρείου ήταν άκαρπη. Η Εκπαιδευτική Συσπείρωση πρότεινε τη συγκρότηση Προεδρείου σε προγραμματική βάση με συνεργασία Εκπαιδευτικής Συσπείρωσης και ΑΣΕ-ΠΑΜΕ. Αντιθέτως όλες οι υπόλοιπες παρατάξεις (ΑΣΕ-ΠΑΜΕ, ΔΑΚΕ και ΑΚΣΥΑ) πρότειναν τη συγκρότηση αντιπροσωπευτικού, αναλογικού, ενωτικού προεδρείου με βάση τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών και με τη συμμετοχή όλων των παρατάξεων, πρόταση που η Εκπαιδευτική Συσπείρωση απέρριψε. Κατά συνέπεια η συνεδρίαση έληξε και θα επαναληφθεί τη Δευτέρα 7/12/2015 με το ίδιο θέμα.

Για άλλη μια φορά παρακολουθούμε την εμμονή της Εκπαιδευτικής Συσπείρωσης να συγκροτήσει προεδρείο με τη συμμετοχή της παράταξης ΑΣΕ-ΠΑΜΕ τη στιγμή που η ΑΣΕ δεν το επιθυμεί. Με τη στάση της αυτή η Εκπαιδευτική Συσπείρωση:

  • Υποτιμά την επιλογή της πλειοψηφίας των συναδέλφων στις εκλογές και αλλοιώνει το νόημα των αποτελεσμάτων αφού διαχωρίζει και αξιολογεί τις παρατάξεις και προσπαθεί να επιβάλλει αποκλεισμούς.
  • Τορπιλίζει την ενότητα του Συλλόγου σε μια συγκυρία που η ενότητα και η συλλογική προσπάθεια και ευθύνη είναι συνθήκη «εκ των ων ουκ άνευ».
  • Κωλυσιεργεί τις διαδικασίες σε μια στιγμή που, υποτίθεται, ο σύλλογος πρέπει να είναι παρών για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και όχι να ασχολείται με διαδικαστικά ζητήματα.
  • Επιδεικνύει ασυνέπεια λόγων και έργων. Θα ήμασταν πρόθυμοι να κατανοήσουμε τη στάση της Εκπαιδευτικής Συσπείρωσης, αν η στάση της ήταν ίδια και την περίοδο που δεν ήταν πρώτη δύναμη. Όμως τη συνδικαλιστική χρονιά 2011-12, που ήταν δεύτερη σε ψήφους, μια χαρά πήρε μέρος σε διαπαραταξιακό, αναλογικό προεδρείο, χωρίς να κινδυνέψει η επαναστατική της καθαρότητα. Εν μέσω μνημονίων. Κατά σύμπτωση βέβαια το Δ.Σ του

2011-12 είναι το μοναδικό που απουσιάζει από την ιστοσελίδα του Συλλόγου μας.

Και στις επόμενες συνεδριάσεις η ΑΚΣΥΑ θα προσπαθήσει να συμβάλλει σ’ ένα δρόμο σύνθεσης, σε μια πορεία ενωτική με αποκλειστικό στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Share.

Comments are closed.