Η δημοσιοποίηση των φωτογραφιών με την Περιστέρα Μπαζιάνα στο προαύλιο της Σχολής Χιλλ την ημέρα του αγιασμού πήρε περίεργες διαστάσεις, αφού η διεύθυνση του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου αναζητά -προφανώς έπειτα από έντονες πιέσεις που ασκήθηκαν- να αποδώσει κάπου ευθύνες.
Σε μια πρωτοφανή για τα εκπαιδευτικά ήθη κίνηση, οι υπεύθυνοι της Σχολής Χιλλ έστειλαν εξώδικο στον γνωστό φωτορεπόρτερ Βασίλη Κουτρουμάνο, ο οποίος βρισκόταν εκεί συνοδεύοντας την 7χρονη κόρη του στην πρώτη της μέρα στο σχολείο. Ουσιαστικά, με το εξώδικο η διεύθυνση της σχολής καταλογίζει στον φωτορεπόρτερ τον σάλο που προκλήθηκε από τις δημοσιευμένες φωτογραφίες της Περιστέρας Μπαζιάνα στο προαύλιο της Σχολής Χιλλ, αλλά και τις αντιδράσεις για την επιλογή του κ. Τσίπρα να φοιτήσουν τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο και όχι σε δημόσιο.
Όπως γράφει το protothema, σύμφωνα με όσα αναφέρει το εξώδικο, η διοίκηση του ιστορικού εκπαιδευτηρίου έβαλε στο στόχαστρό της τον φωτορεπόρτερ Βασίλη Κουτρουμάνο, ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, εκβιάζεται να πάρει το παιδί του και να φύγει από το σχολείο, καθώς, μέσω εξωδίκου, κατονομάζεται ως «υπαίτιος» για τις εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας. Ιδιαίτερη εντύπωση, όμως, προκαλεί το γεγονός ότι η διεύθυνση της Σχολής Χιλλ επικαλείται στη συνέχεια του εγγράφου αόριστες μαρτυρίες δασκάλων και γονέων για να «χρεώσει» στον φωτορεπόρτερ την ευθύνη για τις επίμαχες φωτογραφίες.
Τι συνέβη την ημέρα του αγιασμού στη Σχολή Χιλλ
Ο κ. Κουτρουμάνος, όπως και πολλοί άλλοι γονείς, την ημέρα του αγιασμού βρισκόταν στο προαύλιο της Σχολής Χιλλ με την ιδιότητα του γονέα, συνοδεύοντας την 7χρονη κόρη του που φοιτά στη Β’ Δημοτικού. Το «έγκλημά» του, για το οποίο εγκαλείται ο ίδιος και απειλείται με τη βαριά τιμωρία της αποβολής το παιδί του, ήταν ότι είχε μαζί του την επαγγελματική φωτογραφική μηχανή, με σκοπό να απαθανατίσει την κόρη του στην πρώτη της μέρα στο σχολείο, όπως έκαναν άλλωστε και τόσοι άλλοι γονείς οι οποίοι βρίσκονταν στον ίδιο χώρο και τραβούσαν φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα ή με τις προσωπικές φωτογραφικές τους μηχανές.
Παρ’ όλα αυτά και με συνοπτικές διαδικασίες ο εν λόγω φωτορεπόρτερ υπεδείχθη ως «ένοχος» για τη λήψη αλλά και τη δημοσιοποίηση των εικόνων της συντρόφου του Αλέξη Τσίπρα, ενώ απαιτήθηκε η άμεση παρέμβαση της διοίκησης του ιστορικού σχολείου.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν
- Ποιος απαίτησε από τους ανθρώπους της Σχολής Χιλλ να παρέμβουν ώστε να «τιμωρηθεί» λίγες ώρες μετά ο φωτορεπόρτερ με την αποστολή της εξώδικης δήλωσης, η οποία βρίθει σκληρών χαρακτηρισμών και αναπόδεικτων ισχυρισμών;
- Από πότε κρίνεται παράνομη η φωτογράφιση ενός δημόσιου προσώπου, πόσω μάλλον όταν το πρόσωπο αυτό τυγχάνει να είναι η σύντροφος ενός πρωθυπουργού;
- Μήπως τελικά αυτό που ενόχλησε ήταν το γεγονός ότι μέσω της δημοσιοποίησης των επίμαχων φωτογραφιών μαθεύτηκε ότι τα παιδιά του κ. Τσίπρα φοιτούν σε ακριβά ιδιωτικά σχολεία;
Ποιος είναι ο Βασίλης Κουτρουμάνος
Ο Βασίλης Κουτρουμάνος, διακρίνεται για το ήθος και την αφοσίωση του στο δημοσιογραφικό λειτούργημα. Παλαιότερα διετέλεσε προσωπικός φωτογράφος του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Στεφανόπουλου, ενώ έχει βραβευτεί για το έργο του.
Ειδικότερα, στις 3 Νοεμβρίου 2014 βραβεύτηκε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) για τη φωτογραφία του «Ο Βραζιλιάνος», την οποία τράβηξε στα γήπεδα της Βραζιλίας κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης του Μουντιάλ και κρίθηκε ως η κορυφαία της χρονιάς.
Τον περασμένο Ιούλιο βρέθηκε στο Λος Άντζελες για να καλύψει την προσπάθεια της Εθνικής ομάδας στους Special Olympics, ενώ το βιογραφικό του απαριθμεί δεκάδες αποστολές σε κάθε γωνιά του πλανήτη για την κάλυψη μεγάλων ειδησεογραφικών γεγονότων.
Αλλά και η αγάπη του για την εκπαίδευση είναι άξια αναφοράς, αφού υπήρξε ο εμπνευστής και δημιουργός της σχολικής βιβλιοθήκης του δημοτικού σχολείου της Μαριούπολης Ουκρανίας, η οποία αριθμεί πάνω από 2.000 βιβλία, με χορηγίες των μεγαλύτερων εκδοτικών οίκων της χώρας μας. Για τον λόγο αυτό έχει τιμηθεί από τον δήμαρχο της Μαριούπολης.
Ο Βασίλης Κουτρουμάνος ασχολείται με τη φωτογραφία από το 1987 συνεργαζόμενος με τα μεγαλύτερα φωτοειδησεογραφικά πρακτορεία της χώρας και του εξωτερικού, με αντικείμενο το πολιτικό, αθλητικό, κοινωνικό, κοσμικό, καλλιτεχνικό και ταξιδιωτικό ρεπορτάζ σαν ελεύθερος επαγγελματίας.
Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του ήταν η περίοδος των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, όπως και των Παραολυμπιακών διότι ως εθελοντής είχε επιλεγεί για τη θέση του «photo manager» στον στίβο του Ολυμπιακού Σταδίου και ήταν υπεύθυνος για 2.000 φωτορεπόρτερ από όλον τον πλανήτη.