Λόγω της εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης από την έλλειψη διδακτικού προσωπικού και ενόψει της έναρξης του νέου σχολικού έτους, ο Αν. Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου Δ. Σίδερης ζητά με έγγραφό του από τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να μεριμνήσουν για τη στοιχειώδη λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων της δικαιοδοσίας σας, με το υπάρχον προσωπικό και μέχρι την τοποθέτηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.
Σε περίπτωση που υπάρχουν κλειστές σχολικές μονάδες ή σχολικές μονάδες με αριθμό μαθητών που δεν καλύπτει η αναλογία του υπηρετούντος προσωπικού, προτείνουμε να προβείτε σε προσωρινές μετακινήσεις διδακτικού προσωπικού, από όμορες σχολικές, με την παρακάτω διαδικασία :
Σύμφωνα με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή:
α. Οι σχολικές μονάδες θα λειτουργήσουν το διάστημα αυτό και μέχρι την τοποθέτηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την πλήρη στελέχωσή τους (με δασκάλους και ειδικότητες), με τις δυνατότητες του ωραρίου του υπηρετούντος προσωπικού. Σε περίπτωση που αυτό δεν επαρκεί, θα υπάρχουν πρόωρες αποχωρήσεις μαθητών, με έγκαιρη ενημέρωση των γονέων.
β. Για τη στοιχειώδη λειτουργία των σχολικών μονάδων της δικαιοδοσίας σας, το προσωπικό θα αντληθεί κατά προτεραιότητα από τις λειτουργικές υπεραριθμίες και εφόσον αυτές εξαντληθούν, θα προκύψει από την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των ολοήμερων τμημάτων, των σχολικών μονάδων που έχουν κενά, μετά από έγκριση της Περιφέρειας.
γ. Ο αριθμός των μαθητών ανά εκπαιδευτικό τάξης ή τμήματος, δεν πρέπει να ξεπερνά τους 27.
δ. προσωρινές μετακινήσεις του διδακτικού προσωπικού, να γίνουν με αποφάσεις των οικείων Διευθυντών Εκπαίδευσης, λόγω του μικρού διαστήματος που θα απαιτηθεί και όχι με αποφάσεις των ΠΥΣΠΕ.
ε. Παρακαλούνται οι Διευθυντές Εκπαίδευσης να συνεργαστούν αρμονικά με τους Σχολικούς Συμβούλους, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, όπως αυτό περιγράφεται στο ανωτέρω πλαίσιο.
Παρακαλούνται οι Σχολικοί Σύμβουλοι επίσης, να συνεργαστούν αρμονικά με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, για την ομαλή τους λειτουργία, τη βέλτιστη αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού και την αρτιότερη ανάπτυξη των ωρολογίων προγραμμάτων.
στ. Οι σχολικές μονάδες με την έναρξη των μαθημάτων θα συμπληρώσουν ωρολόγια προγράμματα με την υπάρχουσα σύνθεση, τροποποιώντας τα αντίστοιχα με κάθε μεταβολή.
ζ. Κλείνοντας, θεωρούμε αυτονόητο ότι όλη η διαδικασία θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του εφικτού, γι αυτό ζητάμε τη συνεργασία και την κατανόηση όλων των εμπλεκομένων.
η. Ό,τι δεν εμπίπτει στο συγκεκριμένο πλαίσιο και δεν επιλυθεί από τη συνεργασία των οικείων Διευθυντών Εκπαίδευσης με τους οικείους Σχολικούς Συμβούλους, θα αντιμετωπίζεται σε συνεργασία με την υπηρεσία μας.
Τώρα που φαίνεται ότι «o βασιλιάς είναι γυμνός», τι έχετε να πείτε όλοι εσείς που χυδαιολογούσατε εναντίον μας όταν γράφαμε για τις αποσπάσεις;
Βλέπετε η πραγματικότητα, φίλε Γιώργο και φίλη Μαρία κλπ, δεν κρύβεται, όσο κι αν προσπαθείτε με τραμπούκικο τρόπο να την κρύψετε.
Το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων επισκέφθηκε το πρωί του Σαββάτου 21 Δεκεμβρίου αντιπροσωπεία της περιφερειακής παράταξης…
Στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2025, ο Πρωθυπουργός παρουσίασε το μεγάλο αφήγημα της ΝΔ…
Χθες, την ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου, την πιο μικρή μέρα του χρόνου με το μεγαλύτερο…
Ο Δήμος Αθηναίων, θέλοντας να δώσει την ευκαιρία στις μαθήτριες και τους μαθητές να απολαύσουν…
Μια καταιγίδα οργής της ακροδεξιάς άναψε σε όλη την Ευρώπη το βράδυ της Παρασκευής, αφού…
Η Χαμάς και δύο ακόμη παλαιστινιακές οργανώσεις (ο Ισλαμικός Τζιχάντ και το Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση…