Κυκλοφορούν Ι.Χ. δημόσιος κίνδυνος  σύμφωνα με έρευνα της «Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου»

0

Η Περιφερειακή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας για τη Δυτική Ελλάδα (22 Μαρτίου / Επέτειος απώλειας Πάνου Μυλωνά) συνέπεσε με την έναρξη της κοινής δράσης φορέων με τίτλο «Pit-Stop Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου».

Η διήμερη δράση είναι εστιασμένη στους κινδύνους που οφείλονται στην ελλιπή συντήρηση των οχημάτων λόγω της κρίσης και αποτελεί σύμπραξη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», τον Σύλλογο Μηχανικών Αυτοκινήτων Ν. Αχαΐας και το Σωματείο Συνεργείων Αυτοκινήτων Ναυπακτίας & Δωρίδος, ενώ τελεί υπό την ευγενή αρωγή της Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αιτωλίας και της Τροχαίας Ναυπάκτου.

Στα πλαίσια αυτής της δράσης δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία διεξήχθη από 13 ως 27 Μαρτίου 2017, σε 120 συνεργεία αυτοκινήτων της Πάτρας και της Ναυπακτίας. Μιας έρευνα ιδιαίτερα αποκαλυπτικής για το μέγεθος της ελλιπούς συντήρησης των οχημάτων, ως συνέπεια της οικονομικής κρίσης

Σύμφωνα με την έρευνα, η κατάσταση των οχημάτων σε κρίσιμους τομείς ασφάλειας είναι από μη ικανοποιητική έως καθόλου καλή, σε ποσοστά που κυμαίνονται από 52% έως και 90%, λόγω της εγκατάλειψής τους από τους ιδιοκτήτες τους, που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο κόστος της συντήρησης.

Αυτοκίνητα σε εγκατάλειψη λόγω κρίσης

Το πιο ανησυχητικό εύρημα της έρευνας αφορά την κατάσταση των ελαστικών. Σε αυτό το θέμα, κανένα απολύτως όχημα δεν βρέθηκε με ελαστικά σε πολύ καλή κατάσταση. Αντιθέτως το 52,5% των οχημάτων είχε ελαστικά σε μη ικανοποιητική κατάσταση και το 37,5% ελαστικά σε καθόλου καλή κατάσταση. Ένα ποσοστό οχημάτων 8,5% βρέθηκε με ικανοποιητική κατάσταση ελαστικών και μόλις το 1,5% με καλή κατάσταση ελαστικών.

Στο σύστημα πέδησης, το 42,5% των οχημάτων ήταν σε μη ικανοποιητική κατάσταση, το 10% ήταν καθόλου καλή, το 8,5% ικανοποιητική και το 1,5% σε καλή κατάσταση.

Στον έλεγχο του συστήματος ανάρτησης, η κατάσταση στο 51% των οχημάτων ήταν μη ικανοποιητική, στο 28% καθόλου ικανοποιητική, στο 15% ικανοποιητική και στο 6% καλή.

Το ίδιο απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα και στον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, όπου το 50% των οχημάτων βρέθηκε με μη ικανοποιητική κατάσταση, το 20% με καθόλου καλή κατάσταση, ενώ το 24% βρέθηκε με ικανοποιητική κατάσταση και 6% με καλή κατάσταση.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής

Share.

Comments are closed.