Κατατέθηκαν δύο νέες μηνυτήριες αναφορές κατά του Βαρουφάκη

0

Δύο νέες μηνυτήριες αναφορές κατατέθηκαν σήμερα στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου που στρέφονται κατά του πρώην Υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, αλλά και σε βάρος μη πολιτικών προσώπων που φέρονται να είχαν γνώση και συγκεκριμένο ρόλο στην υλοποίηση του Plan-B.

Την πρώτη μηνυτήρια αναφορά υπογράφουν οι δικηγόροι Δημήτρης Βερβεσός Αντώνης Βγόντζας Θωμάς Καμενόπουλος Μιχάλης Καλαντζόπουλος και Κυριακή Σταμαδιάνου. Aυτή αφορά τα μη πολιτικά πρόσωπα και ζητείται να διερευνηθεί αν έχουν τελεστεί σειρά αξιοποίνων πράξεων κακουργηματικού χαρακτήρα όπως παραβίαση προσωπικών δεδομένων, παράβαση καθήκοντος, παραβάσεις που αφορούν το νόμισμα και εγκληματική οργάνωση και συμμορία. Τέλος ζητούν να ερευνηθεί εάν έχουν παραβιαστεί τα άρθρα εκείνα του ποινικού κώδικα που αφορούν το νόμισμα και την απόπειρα παραχάραξης του νομίσματος.

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου κατέθεσε σήμερα δεύτερη μηνυτήρια αναφορά ο δικηγόρος Αθηνών Παναγιώτης Γιαννόπουλος κατά του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη και κάθε άλλου προσώπου που εμπλέκεται στην υπόθεση του plan b που σχεδίαζε ο πρώην υπουργός Οικονομικών. Ο κύριος Γιαννόπουλος ζητά να ερευνηθεί εάν ο κύριος Βαρουφάκης έχει διαπράξει το αδίκημα της παράβασης προσωπικών δεδομένων σε βαθμό κακουργήματος.

Δείτε ολόκληρη τη νέα μηνυτήρια αναφορά του Π. Γιαννόπουλου. Η παλιά βρίσκεται ΕΔΩ

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ κας ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ

Του Παναγιώτη Γιαννόπουλου, Δικηγόρου Αθηνών, Δ.Σ.Α 16922, κατοίκου Αθηνών, οδός Ναυαρίνου αρ. 15.

ΚΑΤΑ

1.Του Γιάνη Βαρουφάκη του Γεωργίου, Βουλευτή και πρώην Υπουργού Οικονομικών, κατοίκου Αθηνών.
2.Και κάθε άλλου προσώπου ως προς το οποίο προκύπτουν αποχρώσες ενδείξεις ενοχής.

I. Εισαγωγή
Αξιότιμη κυρία Εισαγγελέα,
Με την παρούσα μηνυτήρια αναφορά, Σας εκθέτω μια σειρά από κρίσιμα πραγματικά περιστατικά που πραγματώνουν την τέλεση σοβαρών ποινικών αδικημάτων εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος, εις βάρος του ελληνικού λαού και συστοίχως εις βάρος του πολιτεύματος. Τα κρίσιμα περιστατικά και οι σύστοιχες συμπεριφορές πραγματώθηκαν από το Γιάνη Βαρουφάκη, βουλευτή και πρώην Υπουργό Οικονομικών, κατά την άσκηση των υπουργικών του καθηκόντων, καθώς και από λοιπά πρόσωπα, τα οποία υποχρεούται να αποκαλύψει ο νυν καταμηνυόμενος Γιάνης Βαρουφάκης.

II. Τα κρίσιμα νομικά και πραγματικά περιστατικά.

  1. Η χώρα μας ήδη από τη δεκαετία του 1960 υπέβαλε αίτημα ένταξης και συμμετοχής στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες (Ε.Ο.Κ., Ε.Κ.Α.Χ., Ε.Κ.Α.Ε.) τους πρόδρομους ευρωπαϊκούς θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η επιλογή συμμετοχής της χώρας μας στη διαδικασία της ευρωπαϊκής ενοποίησης αποτέλεσε στρατηγική στόχευση του πολιτικού μας συστήματος αντιστοιχούμενη πλήρως στη δημοκρατική βούληση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
  2. Η ενταξιακή πορεία της χώρας μας στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες αδρανοποιήθηκε κατά το διάστημα της επτάχρονης δικτατορίας, η οποία κατέλυσε το δημοκρατικό πολίτευμα και παρέλυσε την ικανότητα και την ετοιμότητα της χώρας μας να διαπραγματευθεί με τα λοιπά δημοκρατικά και ιδρυτικά κράτη μέλη των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Μετά την πτώση του δικτατορικού καθεστώτος και την επάνοδο στη δημοκρατία υπό την ισχύ του Συντάγματος του 1975, αναζωπυρώθηκαν οι ενταξιακές διαδικασίες, οι οποίες και ολοκληρώθηκαν το 1980, οπότε η χώρα μας εισήλθε ως πλήρες και ισότιμο κράτος μέλος στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες.
  3. Η ένταξη της χώρας στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες και η ενεργός συμμετοχή μας στη θεσμική μετεξέλιξή τους και δη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο σκληρό πυρήνα των κρατών μελών του, που υιοθέτησαν το ευρώ ως κοινό νόμισμα, με την κατάργηση των εθνικών τους νομισμάτων (Ευρωζώνη) εδράζονται στο άρθρο 28 του Συντάγματος. Με άλλη διατύπωση, η χώρα μας συμμετέχοντας αρχικώς στις Ευρωπαϊκές Κοινότητες και εν συνεχεία στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωζώνη, εκχώρησε με ρητή και αδιαφιλονίκητη δημοκρατικώς επιλογή, οργανικά τμήματα της εθνικής της κυριαρχίας στους ενωσιακούς θεσμούς, οι οποίοι συγκροτούν ένα υπερβάλλον τα εθνικά κράτη μέλη δικαιικό, οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο, με αυτόνομες αρμοδιότητες, που διαθέτει ίδια νομιμοποίηση, όχι μόνο δια της άμεσης εκλογής των μελών του Ευρωκοινοβουλίου και του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από το εκλογικό σώμα των Ευρωπαίων πολιτών αλλά και δια της συμμετοχής στα ενωσιακά όργανα λήψης των αποφάσεων (Συμβούλια Αρχηγών, Συμβούλια Υπουργών κ.λπ.) των εκπροσώπων όλων των Κυβερνήσεων των κρατών μελών, με τρόπο ώστε η δημοκρατική τους νομιμοποίηση να συνιστά συγχρόνως δάνεια δημοκρατική νομιμοποίηση των προβλεπόμενων από τις ιδρυτικές συνθήκες ενωσιακών οργάνων. Η συμμετοχή της χώρας μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση με βάση της ρητή συνταγματική διάταξη του άρθρου 28 έχει ως συνέπεια την αυξημένη τυπική ισχύ του πρωτογενούς ενωσιακού δικαίου, που κατισχύει κάθε αντίθετης διάταξης της κοινής εθνικής νομοθεσίας. Στο σημείο αυτό πρέπει να υπομνησθεί ότι το ενωσιακό δίκαιο, τόσο το πρωτογενές όσο και το παράγωγο, συνιστά κοινό εθνικό δίκαιο κάθε κράτους μέλους υπό την έννοια ότι κοινός δικαστής του ενωσιακού δικαίου είναι ο κάθε εθνικός δικαστής των κρατών μελών.
  4. Η θέση της χώρας μας στο σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης έχει επιβεβαιωθεί ως στρατηγική επιλογή, καθώς η Ελληνική Δημοκρατία βελτιστοποίησε τη διεθνή της θέση και τον γεωστρατηγικό της ρόλο, διασφάλισε την ασφάλειά της και θεμελίωσε επί της σταθερής ευρωπαϊκής τροχιάς τα καλώς εννοούμενα συμφέροντά της. Σημειώνεται, ότι οι ανωτέρω ερμηνευτικές καταφάσεις επιβεβαιώνονται και επαληθεύονται από τη συντριπτικώς πλειοψηφική βούληση του ελληνικού λαού, συνιστώντας συγχρόνως κοινό πολιτικό κεκτημένο της επίσης συντριπτικής πλειονότητας των πολιτικών δυνάμεων και του πολιτικού προσωπικού της χώρας. 
  5. Η χώρα, αρχής γενομένης από το έτος 2008 εισήλθε στο σιδερένιο ησιοδικό κύκλο της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής κρίσης, η οποία αυτοτροφοδοτούμενη από τα προπατορικά αμαρτήματα ως προς τη δόμηση της τρίτης Ελληνικής Δημοκρατίας (αναξιοκρατία, διαφθορά, πελατειακό σύστημα νομής της εξουσίας σε κεντρικό και σε τοπικό επίπεδο, αδυναμία συγκρότησης λειτουργικού παραγωγικού μοντέλου, επικράτηση καταναλωτικού προτύπου στην κοινωνία, διόγκωση των κρατικών δαπανών με σύγχρονο υπερδανεισμό του ελληνικού δημοσίου) εκδηλώθηκε με σφοδρότητα το 2010 ως δημοσιονομική κρίση, καταλήγοντας στην expressis verbis πτώχευση ή άλλως πλήρη δημοσιονομική κατάρρευση του ελληνικού κράτους. Για την αντιμετώπιση της έκτακτης αυτής κατάστασης, η Ελληνική Δημοκρατία, προσέφυγε στη σύναψη δύο προγραμμάτων διάσωσης με τους εταίρους της χώρας στην Ε.Ε και με το Δ.Ν.Τ, τα οποία είναι γνωστά και ως μνημόνια. Η εφαρμογή των ως άνω προγραμμάτων διάσωσης ή μνημονίων, επέφεραν δυσμενείς οικονομικές συνέπειες στην ελληνική κοινωνία, πλήττοντας ανεπανόρθωτα τα μεσαία και φτωχότερα στρώματα του ελληνικού πληθυσμού και συγχρόνως μεγεθύνοντας τα κέρδη και την κοινωνικοοικονομική θέση των υψηλών από άποψη πλούτου στρωμάτων. Οι ελληνικές κυβερνήσεις, που διαχειρίστηκαν και ανέλαβαν την εφαρμογή των προλεχθέντων προγραμμάτων διάσωσης (μνημόνια) επέδειξαν συστηματική ανακολουθία και αναποτελεσματικότητα, με αποτέλεσμα η οικονομική κρίση, το υφεσιακό status, η διόγκωση της ανεργίας και η έλλειψη της ρευστότητας να καθίστανται σχεδόν πάγια χαρακτηριστικά. Στο πλαίσιο αυτό, οι Κυβερνήσεις από το 2009 έως το 2015 και οι Κοινοβουλευτικές Πλειοψηφίες που τις στήριξαν, εξαφανίστηκαν από τον λεβιάθαν της δημοσιονομικής κρίσης. 
  6. Στις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015, που διενεργήθηκαν λόγω της αδυναμίας εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από την απελθούσα Βουλή, τέθηκε στον ελληνικό λαό ένα κρίσιμο ερώτημα, που εμπεριείχε ένα σύστοιχο διακύβευμα. Το ερώτημα σχηματικά μπορεί να αποδοθεί ως εξής. Ποιον εμπιστεύεται το εκλογικό σώμα, δηλαδή ο εν στενή εννοία ελληνικός λαός, για τη διαχείριση της εξόδου από την οικονομική κρίση, και την επαναδιαπραγμάτευση με τους εταίρους και δανειστές μας; Τα κυβερνητικά κόμματα της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ; Ή τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α, δηλαδή το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης; Σημειωτέον, ότι όλα τα ως άνω κόμματα κατά τη διάρκεια της βραχύβιας προεκλογικής περιόδου συγκρότησαν το δημόσιο πολιτικό λόγο τους στην κατάφαση της διασφάλισης της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας, τόσο ως κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και ως κράτους μέλους της Ευρωζώνης. Η ως άνω κατάφαση συνοδευόταν από τη δημόσια κοινή παραδοχή ότι για την υπέρβαση της κρίσης, δεν υφίστατο άλλος δρόμος ή τρόπος, πλην της παραμονής της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωζώνη, η οποία δεν έπρεπε να διαταραχθεί. Στις εθνικές εκλογές της 25.1.2015, η πλειοψηφία του ελληνικού λαού παρείχε στον ηγέτη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κ. Αλέξη Τσίπρα, την εντολή σχηματισμού Κυβέρνησης, προκειμένου να διαπραγματευτεί καλύτερα και συμφερότερα για την πατρίδα και το λαό με τους εταίρους και δανειστές και το Δ.Ν.Τ., με πρόδηλο το ιστορικό, πολιτικό, συμβολικό και νομικό όριο της διαπραγμάτευσης την μη αμφισβήτηση της συμμετοχής μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωζώνη. Με άλλη διατύπωση, το ανωτέρω όριο συνιστούσε θεμελιακή βάση της πολιτικής εντολής του ελληνικού λάου και συγχρόνως πυλώνα των προγραμματικών δηλώσεων της Κυβέρνησης, που συγκροτήθηκε από τα κόμματα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α και των ΑΝ.ΕΛ. Η προλεχθείσα ανάγνωση της λαϊκής εντολής του Ιανουαρίου του 2015 επιβεβαιώνεται και ενισχύεται από το κοινό ανακοινωθέν της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτικών αρχηγών που συνήλθαν υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μετά την διενέργεια του δημοψηφίσματος της 5.7.2015, στο οποίο η παραμονή της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωζώνη καταφάσκεται, όχι απλώς ως υπερκομματική στρατηγική επιλογή αλλά κυρίως ως ο ελάχιστος όρος επιβίωσης της χώρας και της κοινωνίας και συγχρόνως ως η μήτρα της παραγωγής πολιτικής συναίνεσης, η οποία δεν έχει ιδιαίτερη παράδοση στην πολιτική πρακτική της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας. Παρέλκει δε η επισήμανση, ότι η νομικοπολιτική ακτινοβολία της αδιατάρακτης πορείας της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωζώνη ήταν ο καταλύτης της ανάγνωσης του αποτελέσματος του Δημοψηφίσματος της 5.7.2015 που εκτιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρωθυπουργό και τους Πολιτικούς Αρχηγούς ότι δεν ενσωμάτωνε εντολή ρήξης με τους ενωσιακούς θεσμούς αλλά συνιστούσε αφετηρία διαλόγου και διαπραγμάτευσης.
  7. Ο νυν μηνυόμενος Γιάνης Βαρουφάκης ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο του Υπουργείου Οικονομικών στην Κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α – ΑΝ.ΕΛ, ασκώντας τα καθήκοντά του έως και την 6.7.2015, οπότε και ο Πρωθυπουργός, κος Αλέξης Τσίπρας, τον αντικατέστησε με τον κο Ευκλείδη Τσακαλώτο. Σύμφωνα με τα προλεχθέντα, ο Γιάνης Βαρουφάκης, ως Υπουργός Οικονομικών, ανέλαβε από τον ελληνικό λαό, τον Πρωθυπουργό και τη Βουλή, που τον εμπιστεύθηκε, την εντολή να διαπραγματευθεί αποτελεσματικά, λειτουργικά και σκληρά με τους εταίρους μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωζώνη και το Δ.Ν.Τ., με στόχο την έξοδο της οικονομίας μας από την κρίση και τη σύγχρονη εγγύηση της παραμονής μας στην Ευρωζώνη και τους Ενωσιακούς Ευρωπαϊκούς θεσμούς, προκειμένου να διευθετηθεί η παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου, η δικαιότερη αναδιανομή των βαρών, η αντιμετώπιση της ανεργίας, η εμπέδωση της αρχής της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προστασίας και η διασφάλιση των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας. Είναι προφανές, ότι η ανωτέρω εντολή, που χορηγήθηκε στο Γιάνη Βαρουφάκη δεν είχε απλό πολιτικό περιεχόμενο, ούτε συνιστούσε ατελή υπόσχεση ενός φερόμενου ως διάσημου ακαδημαϊκού, που μετατράπηκε αίφνης σε ενεργό πολιτικό. Προεχόντως, η εντολή αυτή είχε σαφές και πυκνό νομικό περιεχόμενο, το οποίο προσδιορίζεται από την παροχή της εμπιστοσύνης της Βουλής προς το πρόσωπό του, καθώς και από την πράξη της ορκωμοσίας του, ως Υπουργού Οικονομικών. 
  8. Ο Γιάνης Βαρουφάκης κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Υπουργός Οικονομικών, παραβίασε ευθέως και ανερυθριάστως τη προλεχθείσα πολιτική και νομική εντολή του ελληνικού λαού, του Πρωθυπουργού και της ελληνικής Βουλής, στο ρητό περιεχόμενο της οποία ορκίστηκε. Η παραβίαση της νομικής αυτής εντολής επέφερε ανυπολόγιστη βλάβη στο δημόσιο συμφέρον της χώρας και προκάλεσε δυσμενείς συνέπειες εις βάρος της πλειονότητας των πολιτών, των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων της Πατρίδας. Διεξοδικότερα, ο Γιάνης Βαρουφάκης με πράξεις και παραλείψεις του υπονόμευσε τη θέση της χώρας ως μέλους της Ευρωζώνης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ήδη από την αφετηρία της ασκήσεως των καθηκόντων του. 
  9. Στην υπ’ αρ. πρωτ. 5387/22.7.2015 μηνυτήρια αναφορά, που έχω καταθέσει ενώπιόν Σας, εκτίθενται μια σειρά από ποινικώς αξιόλογες πράξεις και παραλείψεις του Γιάνη Βαρουφάκη, ενεργηθείσες κατά την άσκηση των υπουργικών του καθηκόντων, που επέφεραν ανεπανόρθωτη βλάβη στο δημόσιο συμφέρον του ελληνικού λαού, που έπληξαν το κύρος και την αξιοπιστία της Ελληνικής Δημοκρατίας, εξικνούμενες στην εκ προθέσεως διατάραξη της συμμετοχής της χώρας μας στην Ε.Ε και στην Ευρωζώνη, η οποία έχει ρητή συνταγματική βάση και συγχρόνως υπερχειλή δημοκρατική νομιμοποίηση. Οι επίμαχες πράξεις και παραλείψεις του Γιάνη Βαρουφάκη επικεντρώνονται στη δημοσίως ομολογηθείσα από τον ίδιο πρότασή του να εκδώσει η Ελληνική Δημοκρατία παράλληλο νόμισμα (IOU), την οποία προετοίμαζε άγνωστη ως προς τη σύνθεσή της πενταμελής ομάδα συμβούλων, υπό τον ίδιο, η οποία στην ουσία προετοίμαζε την επιστροφή σε εθνικό ή παράλληλο νόμισμα, ως αποτέλεσμα του Grexit, δηλαδή της πλήρους και οριστικής χρεοκοπίας της Ελληνικής Δημοκρατίας, της κατάρρευσης της εθνικής οικονομίας και της εξαέρωσης των ευρισκόμενων στις ελληνικές τράπεζες αποταμιεύσεων του ελληνικού λαού. Με την προλεχθείσα μηνυτήρια αναφορά μου ζήτησα τη διαβίβασή της στη Βουλή, ώστε σύμφωνα με το νόμο περί ευθύνης Υπουργών και το Σύνταγμα να ελεγχθεί η ύπαρξη ποινικών ευθυνών στο πρόσωπο του Γιάνη Βαρουφάκη, καθώς και στο πρόσωπο οποιουδήποτε άλλου συμμετόχου, ως προς την τέλεση των αξιόποινων πράξεων των άρθρων 134 παρ. 2β΄ Π.Κ και 135 Π.Κ.
  10. Μετά την υποβολή της προλεχθείσας μηνυτήρια αναφοράς, με σειρά δημοσιευμάτων (βλ. Καθημερινή Κυριακής, 26.7.2015) αποκαλύφθηκε ότι ο Γιάνης Βαρουφάκης οικοδομούσε με συστηματικότητα εναλλακτικό σχέδιο (Plan B) με στόχο τη δημιουργία ενός παράλληλου τραπεζικού συστήματος, το οποίο θα μπορούσε εν μια νυκτί και με το πάτημα ενός κουμπιού να υπηρετήσει ακόμα και την εισαγωγή ενός εθνικού νομίσματος, μιας νέας δραχμής. Τα επίμαχα δημοσιεύματα δεν δύναται να αξιολογηθούν ως αναξιόπιστα, χαλκευμένα ή ατεκμηρίωτα, καθ’ ότι ήδη έχει δοθεί στη δημοσιότητα, ολόκληρος ο επίμαχος διάλογος του Γιάνη Βαρουφάκης, όπου εξιστορεί το κρίσιμο εναλλακτικό σχέδιο, που κατέστρωσε με την ομάδα των πέντε αγνώστων συνεργατών του και με τον επίσης άγνωστο παιδικό του φίλο, συνεργάτη του και καθηγητή Τεχνολογικής Πληροφόρησης στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια των Η.Π.Α., τον οποίο και διόρισε στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών. Οι αποκαλύψεις αυτές έγιναν από το Γιάνη Βαρουφάκη την 16.7.2015 μετά την αποπομπή του από το Υπουργείο Οικονομικών σε προφορική παρέμβασή του στο φόρουμ Επίσημων Νομισματικών και Οικονομικών Θεσμών (Official Monetary and Financial Institutions Forum) με έδρα το Λονδίνο, στο πλαίσιο διαλόγου διεθνών hedge funds υπό το συντονισμό του βαρώνου Νόρμαν Λαμοντ. 
  11. Με βάση τα δημοσιεύματα του ελληνικού τύπου και την κυκλοφορούσα ηχογραφημένη παρέμβαση του Γιάνη Βαρουφάκη, που δημοσιοποιήθηκε, προκύπτει ότι αυτός κατά την άσκηση των εκλογικών του καθηκόντων προετοίμαζε με συστηματικότητα, μυστικότητα και συνωμοτικότητα ερήμην του ελληνικού λαού εναλλακτικό σχέδιο δημιουργίας παράλληλου τραπεζικού συστήματος ικανού να υπηρετήσει ακόμα και την εισαγωγή εθνικού νομίσματος μετά την αποχώρηση της χώρας από την Ευρωζώνη. Ο Γιάνης Βαρουφάκης με βάση τα λεχθέντα απ’ αυτόν, δέχεται ότι η πολιτική εντολή του ελληνικού λαού, την οποία ορκίστηκε να υπηρετήσει ως Υπουργός, ήταν η διαπραγμάτευση μιας βιώσιμης συμφωνίας για την παραμονή της χώρας στην Ευρωζώνη, καταφάσκοντας ότι δεν είχε εντολή να «βγάλει» τη χώρα απ’ το ευρώ. Στη συνέχεια, όμως, ο ίδιος αντιφατικώς και παραδόξως δηλώνει ότι κατά τον ίδιο η λαϊκή εντολή «πήγαινε και παραπέρα», υποστηρίζοντας ότι ο λαός τον εξουσιοδότησε συγχρόνως να εξετάσει το ενδεχόμενο εξόδου απ’ την Ευρωζώνη σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης βιώσιμης συμφωνίας με τους εταίρους και τους δανειστές. Στο σημείο αυτό γεννάται το αδιέξοδο της βαρουφάκειας αντίληψης και η αφετηρία της παράνομης δικαιοπολιτικώς άσκησης των καθηκόντων του, η οποία και απέληξε στην τέλεση ποινικώς αξιόλογων πράξεων. Ο Γιάνης Βαρουφάκης ως Υπουργός όφειλε να υπηρετεί το γενικό συμφέρον, τη λαϊκή εντολή, τις οδηγίες του Πρωθυπουργού εντός του πλαισίου των προγραμματικών θέσεων της Κυβέρνησης. Δεν καταλειπόταν σε αυτόν η ερμηνεία της λαϊκής εντολής κατά το δοκούν, την οποία ως σοφιστής αντιλαμβάνεται σαν το πρόσωπο του Ιανού και κυρίως δεν υφίσταντο στο πρόσωπό του τα εχέγγυα της αυθεντικής ερμηνείας της λαϊκής εντολής. Έτσι, από τις προγραμματικές δηλώσεις της Κυβέρνησης, τις δημόσιες δηλώσεις του Πρωθυπουργού, την κοινή δήλωση των πολιτικών αρχηγών της 6.7.2015 και το συντριπτικό αποτέλεσμα των ψηφοφοριών της Βουλής στις συνεδριάσεις της 10.7.2015, 15.7.2015 και 22.7.2015 εξάγεται, ότι δεν μπορεί να ανιχνευθεί πλειοψηφική και νομιμοποιημένη δημοκρατικά λαϊκή εντολή, έστω και υπέρ του ενδεχόμενου της εξόδου της χώρας απ’ την Ευρωζώνη. Ο Γιάνης Βαρουφάκης με την επίμαχη και δημοσιοποιηθείσα παρέμβασή του στο προλεχθέν φόρουμ αποκάλυψε ότι ανέθεσε σε άγνωστο παιδικό του φίλο και καθηγητή σε Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής, που διόρισε ως συνεργάτη του στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, να δημιουργήσει τις τεχνικές προϋποθέσεις για το σχεδιασμό και τη λειτουργική εφαρμογή ενός παράλληλου τραπεζικού συστήματος. Περαιτέρω, αποκάλυψε ότι έδωσε εντολή στον ως άνω άγνωστο συνεργάτη του να υποκλέψει και να επεξεργαστεί τα Α.Φ.Μ. του συνόλου των φορολογουμένων με ηλεκτρονική εισβολή (hacking) στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών. Επίσης, αποκάλυψε ότι η ανωτέρω ηλεκτρονική εισβολή στο λογισμικό πρόγραμμα του Υπουργείου Οικονομικών πραγματοποιήθηκε με την αντιγραφή των Α.Φ.Μ. και των κωδικών σ’ ένα μεγάλο υπολογιστή, ευρισκόμενο στο γραφείο του άγνωστου φίλου και συνεργάτη. Ο Γιάνης Βαρουφάκης δήλωσε επίσης, ότι οι ως άνω δικαιοπολιτικώς απαράδεκτες και ποινικώς αξιόλογες πράξεις ολοκληρώθηκαν υπό τις εντολές και την εποπτεία του, προσθέτοντας ότι δήθεν ανέμενε να λάβει το πράσινο φως απ’ τον Πρωθυπουργό, όταν έκλειναν οι Τράπεζες, προκειμένου να μεταβεί στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, ώστε να συνδέσει το φορητό υπολογιστή του άγνωστου φίλου και συνεργάτη του, με το σύστημα, ενεργοποιώντας τη λειτουργία του παράλληλου τραπεζικού συστήματος, που θα υποστήριζε την εισαγωγή είτε παράλληλου προς το ευρώ, είτε εθνικού νομίσματος. Παρά ταύτα, η ιστορία απέδειξε ότι ο Γιάνης Βαρουφάκης ουδέποτε έλαβε πράσινο φως από τον Πρωθυπουργό, ο οποίος, όπως συνάγεται απ’ τις ενέργειές του και τις πολιτικές του πρωτοβουλίες είναι ο εγγυητής της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας, σε αντίθεση με το Γιάνη Βαρουφάκη, που σχεδίασε και υλοποίησε ένα ηλεκτρονικό πραξικόπημα ενεργώντας εκτός των ορίων της νομιμότητας και με μεθόδευση παρακρατικού τύπου. 
  12. Οι προλεχθείσες δημόσιες ομολογίες του Γιάνη Βαρουφάκη, ότι έδωσε την εντολή, οργάνωσε και επέβλεψε την εκτέλεση των ανωτέρω ενεργειών δεν μπορούν να αμφισβητηθούν, αφού περιβάλλονται τον φυσικό ήχο της φωνής του, η οποία τις περιγράφει αναλυτικώς και με απάδουσα προς τον ελληνικό λαό τη δημοκρατική αρχή και την αρχή της νομιμότητας θρασύτητα και αμετροέπεια, αφού την ίδια στιγμή που τις εξέφραζε την 16.7.2015, δήλωνε την ετοιμότητά του να τις διαψεύσει αν δημοσιοποιηθούν. 

III. Νομική θεμελίωση της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς.
1. Η διάταξη του άρθρου 13 Π.Κ προσδιορίζει τη νομική έννοια του υπαλλήλου, στην οποία υπάγεται και ο ορκισθείς Υπουργός. Οι διατάξεις των άρθρων 26 και 27 Π.Κ προσδιορίζουν την έννοια της υπαιτιότητας και του δόλου, που συνιστούν προϋπόθεση του ποινικού κολασμού των κακουργηματικών πράξεων. Ένα σμήνος διατάξεων αυξημένης τυπικής ισχύος ιδρύει το δικαίωμα της προστασίας κάθε προσώπου από τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση, ιδίως με ηλεκτρονικά μέσα των προσωπικών του δεδομένων. Στις διατάξεις αυτές συγκαταλέγονται το άρθρο 2 παρ. 1 και 9Α του Συντάγματος, το άρθρο 6 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα άρθρα 8 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι ανωτέρω διατάξεις εξειδικεύονται τόσο από εκτελεστική νομοθεσία τόσο σε ενωσιακό επίπεδο (Οδηγία 95/46/Ε.Κ), όσο και σε εθνικό επίπεδο (Ν. 2472/97 όπως ισχύει μετά το Ν. 4139/13). Η διάταξη του άρθρου 22 παρ. 6 του Ν. 2472/97, όπως ισχύει σήμερα, ορίζει ότι ο υπαίτιος των πράξεων των παραγράφων 1 – 5 του ιδίου άρθρου και δη αυτός που επεμβαίνει σε αρχείο προσωπικών δεδομένων ή λαμβάνει γνώση τους ή τα αφαιρεί, τα αλλοιώνει, τα επεξεργάζεται, τα μεταδίδει, τα ανακοινώνει, τα καθιστά γνωστά σε μη δικαιούμενα πρόσωπα ή επιτρέπει σ’ αυτά να λάβουν γνώση των δεδομένων ή τα εκμεταλλεύεται με οποιοδήποτε τρόπο, έχοντας σκοπό να προσπορίσει στον εαυτό του ή σε άλλον παράνομο περιουσιακό όφελος ή να βλάψει τρίτον τιμωρείται με κάθειρξη έως δέκα ετών και χρηματική ποινή. Η διάταξη του άρθρου 22 παρ. 7 του Ν. 2472/97, όπως ισχύει σήμερα, ορίζει ότι αν από τις πράξεις των παραγράφων 1 – 5 του ιδίου άρθρου προκλήθηκε κίνδυνος για την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος ή για την εθνική ασφάλεια, επιβάλλεται στο δράστη κάθειρξη και χρηματική ποινή. Επικουρικώς δε μνημονεύονται οι διατάξεις των άρθρων 134 παρ. 2β΄ και 135 Π.Κ.
2. Στην προκειμένη περίπτωση και με βάση τη συναξιολόγηση όλων όσων αναλυτικώς εκτέθηκαν στο κεφάλαιο II της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς (βλ. ανωτ. σελ. 2 έως 10) πρέπει να διερευνηθεί η συνδρομή ουσιωδών και αποχρωσών ενδείξεων, σύμφωνα με τις οποίες ο Γιάνης Βαρουφάκης, ως Υπουργός Οικονομικών τέλεσε τις εγκληματικές πράξεις των άρθρων 22 παρ. 6 και 7 Ν. 2472/97, όπως ισχύει σήμερα. Όπως προεκτέθηκε, ο Γιάνης Βαρουφάκης μετά την ορκωμοσία του ως Υπουργός Οικονομικών και τη χορήγηση της εμπιστοσύνης της Βουλής και στο πρόσωπό του ως μέλους της Κυβέρνησης ανέλαβε την πολιτική και συγχρόνως νομική εντολή να υπηρετήσει το συμφέρον του ελληνικού λαού και δη να επαναδιαπραγματευθεί με τους εταίρους – δανειστές και το Δ.Ν.Τ., προκειμένου να συναφθεί μια νέα, δίκαιη και αμοιβαία συμφέρουσα συμφωνία, για τη χρηματοδότηση της Ελληνικής Δημοκρατίας και την απεμπλοκή της οικονομίας από την ύφεση, με στόχο την ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Κατά την άσκηση των υπουργικών του καθηκόντων, ο Γιάνης Βαρουφάκης παραβίασε την ανωτέρω εντολή, που ως πηγάζουσα από τη δημοκρατική αρχή, διέθετε ιδιάζον νομικό φορτίο, πέραν του πολιτικού της περιεχομένου, αφού την υπηρέτησε με προδήλως ψευδώνυμο και προσχηματικό τρόπο, ασκώντας τα υπουργικά του καθήκοντα ως τηλεπερσόνα, ως συνεντευξιαζόμενος μάγος της δημιουργικής ασάφειας και εν τέλει ως δημοδιδάσκαλος της θεωρίας των παιγνίων, θεωρώντας αμετροεπώς, ότι η δημοκρατική εντολή και το γενικό συμφέρον του ελληνικού λαού συνιστούν διακύβευμα ενός παιγνίου, του οποίου, όπως αποδείχθηκε, αγνοούσε εκουσίως τόσο τους συσχετισμούς, όσο και την τεχνική των λοιπών παικτών, πλέον του ότι ο ελληνικός λαός δεν τον εξουσιοδότησε να ασκηθεί παίζοντας επί της μοίρας του. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από την παρέμβαση του Γιάνη Βαρουφάκη στο επίμαχο φόρουμ της 16.7.2015, ο ίδιος οργάνωσε, επέβλεψε και υλοποίησε με τη συνδρομή αγνώστων συνεργατών του την ηλεκτρονική εισβολή στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, από όπου υπέκλεψε το λογισμικό και τα Α.Φ.Μ των φορολογουμένων, κατασκευάζοντας ένα παράλληλο και έτοιμο προς λειτουργία τραπεζικό σύστημα, προκειμένου να υποστηρίξει την εισαγωγή παράλληλου νομίσματος ή άλλως εθνικού νομίσματος και τη σύστοιχη αποχώρηση της χώρας απ’ την Ευρωζώνη, με την ενσυνείδητη παραδοχή της αναπότρεπτης και επικίνδυνης νομικοπολιτικής διακινδύνευσης της ιδιότητας της χώρας ως κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης. Οι παράνομες αυτές ενέργειές του είναι πρόδηλο ότι έβλαψαν τον ελληνικό λαό και κάθε πολίτη ξεχωριστά, μεταξύ των οπίων και εγώ και κυρίως προκάλεσαν ουσιώδη κίνδυνο για την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος και την εθνική ασφάλεια.

Επειδή, η παρούσα μηνυτήρια αναφορά είναι νόμιμη και βάσιμη.
Επειδή, προσκομίζεται σειρά δημοσιευμάτων των εφημερίδων «Καθημερινή της Κυριακής», «Εφημερίδα των Συντακτών» και εκτύπωση από την ιστοσελίδα www.protothema.gr.
Επειδή, προτείνω ως μάρτυρες τους :
α. Σπυρίδωνα Κλουδά του Γεωργίου, κάτοικο Αθηνών, Δικηγόρο, οδός Σίνα αρ. 30.
β. Σταύρο Παπαδάκη του Σάββα, επιχειρηματία, κάτοικο Νέας Ιωνίας Αττικής, Ελ. Βενιζέλου, αρ. 150.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΩ

Να προβείτε σε κάθε νόμιμη ενέργεια για τη διερεύνηση των καταγγελλόμενων αξιόποινων πράξεων αποστέλλοντας αμελλητί την παρούσα μηνυτήρια αναφορά στη Βουλή των Ελλήνων σύμφωνα με το Νόμο περί ευθύνης Υπουργών και το άρθρο 86 του Συντάγματος, ώστε να παραπεμφθεί στο αρμόδιο Ειδικό Δικαστήριο ο καταμηνυόμενος Γιάνης Βαρουφάκης, πρώην Υπουργός Οικονομικών.

Αθήνα, 28.7.2015
Ο υποβάλλων τη μηνυτήρια αναφορά

Share.

Comments are closed.